صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
با ما همراه باشید با خبرهایی از دنیا تکنولوژی

null
-

اینتل کمپانی بزرگ در زمینه سخت افزاراست که پیش از این پردازنده های برای کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها در اختیار مردم قرار داده است و به عنوان بزرگترین تولید کننده پردازنده کامپیوترهای شخصی شناخته می شود.اما حالا این کمپانی ، وارد بازار تلفن های هوشمند شده است ، و بنا به گزارشات در حال کار بر روی اولین تلفن های هوشمند خود است که به احتمال زیاد نسل جدید پردازنده های موبایل در آن تعبیه شده است.



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,



www.iranvij-group.com | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 

با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.

 برای دانلود

 نرم افزار BlueStacks App Playerبه وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

در حال حاضر این نرم افزار تنها برروی سیستم عامل ویندوز کار می کند اما تولید کننده آن اعلام کرده که در حال ساخت نسخه Mac OS X آن است و به زودی امکان اجرای نرم افزارهای اندرویدی برروی سیستم عامل اپل نیز میسر خواهد شد.

 

نرم افزار مجانی App Player امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.

Farid dadashi دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:,
 
هنگام دانلود نرم افزار توسط کاربران از وب سایت های تصادفی ارائه کننده نرم افزارهای رایگان آندروییدی، ویروس ها و بدافزارها به راحتی به این گوشی های هوشمند منتقل میشوند.
 
 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز، امنیت یکی از عمده نگرانی های افرادیست که زمانی را بدون توجه به عملکرد برنامه‌های نرم افزاری در اینترنت سپری می کند، تلفن های هوشمند مبتنی بر آندروید هم از این قاعده مستثنی نیستند. هنگام دانلود نرم افزار توسط کاربران از وب سایت های تصادفی ارائه کننده نرم افزارهای رایگان آندروییدی، ویروس ها و بدافزارها به راحتی به این گوشی های هوشمند منتقل میشوند. برخی مواقع حمله ویروس ها و بدافزارها باعث به خطر افتادن اطلاعات خصوصی و اعتبار مالی کاربران می شود....



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,

این تلفنی است که ساعتی پیش معرفی شد اما بر خلاف ساعت هوشمند MotoACTV نمی توانیم امید چندانی به داشتن اش داشته باشیم. موتورولا Droid RAZR تحت شبکه نسل چهارم LTE کار می کند و فعلا با اپراتور ورایزون به بازار می آید بنابراین فعلا نباید منتظر ورود آن به بازار داخلی خودمان باشیم.

این یک تلفن ۴.۳ اینچی qHD Super AMOLED است که با پردازشگر دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی اش از اندروید نسخه 2.3 استفاده می کند و یک گیگابایت رم دارد. و موتورولا تمام این مشخصات فنی را در ضخامت ۷.۱ میلیمتر جا داده است.



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,
انتظار می رود گوشی Venue Pro در دو نسخه هم با پشتیبانی از اندرویید و هم ویندوز فون هفت در دسترس کاربران قرار گیرد.
 

به گزارش جام نیوز به نقل از بالاترین در تاریخ 12 اکتبر 2011 (20 مهر) شرکت dell که اعلام کرده بود گوشی هوشمند جدیدش با نام Venue Pro را با ویندوز فون هفت راهی بازار می کند، به نظر می رسد قصد دارد نسخه دیگری از گوشی جدیدش را با تجهیز به اندرویید به بازار عرضه کند.
شرکت dell گوشی Venue Pro را با تجهیز به پلاتفورم ویندوز فون هفت رونمایی کرد اما اخباری مبنی بر اینکه گوشی مذکور با سیستم عامل اندرویید در اختیار کاربران قرار می گیرد نیز منتشر شده است.
به این ترتیب انتظار می رود گوشی Venue Pro در دو نسخه هم با پشتیبانی از اندرویید و هم ویندوز فون هفت در دسترس کاربران قرار گیرد.
شرکت دل اعلام کرده گوشی Venue Pro هشتم نوامبر (اواسط آبان) با سیستم عامل ویندوز فون هفت، صفحه نمایش 4٫1 اینچی و صفحه کلید کامل QWERTY به بازار عرضه می کند.
دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی است و از پردازنده یک گیگاهرتزی کوالکام بهره می برد.

 

 

Farid dadashi پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,

 

 

 

 

خبر اختصاصي سايت - اپل سرانجام از آی‌فون 4S خود پرده‌برداری کرد. اين گوشی زيبا که در دو رنگ سفيد و مشکی ساخته شده‌است، در سه مدل با حافظه‌های 16 گيگابايتی (199 دلار)، 32 گيگابايتی (299 دلار) و 64 گيگابايتی (399 دلار) عرضه می‌شود. با توجه به اينکه شرکت اسپرينت نيز به اپراتورهاي حامی آی‌فون پيوسته‌است، مشتريان می‌توانند علاوه بر فروشگاه Apple Store آن‌را از طريق اپراتورهاي خود شامل اسپرينت، AT&T و ورايزون نيز تهيه کنند. اين گوشی تا پايان اکتبر در 22 کشور توزيع خواهد شد.



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
آغاز عرضه رسمی جهانی نوکیا N9



نوکیا N9 برای کسانی طراحی شده که طراحی استثنایی و استادانه و همچنین جدیدترین فناوری‌های گوشی‌های هوشمند را تحسین می‌کنند.

به گزارش ایتنا، ایلاری نورمی، نایب رئیس ارشد بازاریابی نوکیا می‌گوید: «از ژوئن امسال که ما نوکیا N9 را معرفی کردیم، بازخوردی که از سوی کاربران گوشی‌های هوشمند مشتاق و آگاه سراسر دنیا دریافت کرده‌ایم خارق‌العاده بود. نوکیا N9 با نوآوری در طراحی صنعتی، رابط کاربری و تجربه برنامه‌نویسی با Qt، معرف پیشگامی این گوشی در اثبات این حقیقت است که تکنولوژی چقدر می‌تواند طبیعی جلوه کند و این گوشی نمایانگر اولین محصولاتی از نوکیا است که به سبکی مشابه پا به عرصه می‌گذارد.»

 



ادامه مطلب...

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

صفحه قبل 1 صفحه بعد